därför är det bäst att bo i SKÅNE

TRETTIO GRADER JAPP! sommar?

 

 

Njaa... inte än, detta är tempen i mitt uterum efter en hel dags sol utanför så det blir lätt kvavt där inne men ändå.. Jävligt skönt väder idag. Och jag känner att jag ska börja damma av bloggen lite lätt, vet inte vad som har hänt med mig ska ni veta, har blivit helt omotiverad i livet. I exakt ALLT.. fan helt hemskt. Nu ska jag plugga lite & sen ut o spela basket. Imorgon har jag bara utvecklingssamtal sen ska jag plugga hela dan. Är inte ens sur över att vi har så mycket plugg för det är jag som har satt mig själv i den situationen när jag skjuter fram allt skit sen samlas allt annat så blir det bara katastrof.. Jaja har fler smaskiga saker att berätta men vi får väl ta det en annan gång

PUSSHEJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0