dagens sköna

Skinnjacka - New Yorker
Lila kofta - Espirit
Randig skjorta (syns inte så bra) - HM
Lila halsduk - HM
Svarta jeans - HM
Gråa skor - Systers men tror dom är från Skopunkten




Bättre bild på skjortan
Älskar denna stilen - jeans & någon tröja, kofta för att hålla sig varm sen någon halsduk över det, riktigt soft!
Idag har jag haft utvecklingssamtal och varit i skolan på mitt eget villkor och pluggat! Helt ofattbart haha sen blev det drama men inget värt att nämna här
Nu ska jag städa i mitt rum lite och damma i hemmet.
Plugga klart det jag började på i skolan sen måste jag städa vilket suger men sånt är livet..

Har något smaskigt sen att lägga in, om jag inte glömmer dvs.

PUSSHAAAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0