angel of mine

Ännu ett låttips: Monica ft. 2pac - Angel of mine
UNDERBAR!

Sitter just nu i Tychs bibliotek och kollar ut på det riktigt tråkiga vädret. Imorse var det riktigt skönt men nu är det helt grått & regningt.. eller muligt som Ema hade sagt haha.. Crazy lady..
Jobbar med några uppgifter i rättskunskap och alla andra har omprov och sånna grejer så jag softar :D
Har en lektion kvar & där ska jag ha nationella prov i engelska b, den muntliga delen sen ska jag hemåt och typ.. inte plugga.. fast om jag orkar så kanske jag gör det ändå ...
Känner att detta blev ett riktigt meningslöst inlägg haha
Är hungrig oxå för den delen, men det är ju hamburgare till mat :D Happyness!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0