vet ni vad?



Det hade varit sååå skönt att bara gå & lägga sig en timme nu - har ätit och är mätt, bara att somna skönt men.. det är inte möjligt för jag är en sidosovare (alltså sover på sidan) och nu när jag är svullen så måste jag sova på ryggen vilket jag hatar. Suger fett mycket men imorgon ska vi upp till Halmstad igen då ska jag fan fråga om jag får sova på sidan, så jävla skönt det kommer bli sen. Men det är lång tid kvar..  Egentligen har jag inte fattat vilken omfattande operation det var men när man måste vara sjukskriven i 3 veckor är det ändå rätt allvarligt. Ska sätta mig ner en dag & skriva om allt sen ska jag inte nämna detta tråkiga mer faktiskt. Börjar bli tråkigt att klaga haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0