vanliga söndagstankar

Fett mycket kärlek...

Det är vad jag har till ne-yo och hans musik. Om jag hade fått chansen att få gå på en av hans konserter - omg hade betalat hur mycket som helst. LOVE!
Några av hans bästa låtar:
Because of you
Mad
She got her own
Do you

PLUS tusen andra...

Och jag har förvövrigt skittråkigt för jag vill inte plugga haha så har jag inget annat speciellt att göra. Det enda jag gjort idag är glott på tv och tråkat vid datorn. Men ibland behövs det också, känner faktiskt att jag ändå fått ut något av dagen då jag samlat mina tankar lite (:
Något som jag fundilerar på fortfarande är: Var jag & min syster ska åka. För inte så längesen bestämde vi oss för New York men igår såg jag en Greklandreklam och fick värsta ha-begär så nu vet jag inte. Men vi har ändå tid att tänka på det.

New York:
+
- Shopping
- Inte Europa
- Feetaste upplevelsen
- Ännu mer shopping
- PLUS risk för att se kändisar

Detta är då plusen men minusen är
:

- Flyga länge (jag får panik av sånt, tänker direkt på självmordsbombare)
- Ingen solsemester
- Mindre chans till fest & sånt
- Ingen strand eller sexiga killar (eller jo men inte på det sättet)
- Slösa pengar hahaha
Och Grekland är väl motsatta så ja... ett litet dilemma


VS.


Kommentarer
Postat av: Anonym

New york!

2009-09-15 @ 15:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0