trying to stay positive

Pallar verkligen inte berätta om hur det var uppe i Halmstad precis eller skriva något om operationen, är så trött på denna jävla situationen så det inte är sant. Sen är jag skithungrig och inatt drömde jag om kina-buffé så det är inte lätt just nu faktiskt haha. Men min bror gjorde mig lite gladare faktiskt, gav mig ett presentkort på Väla så jag har något att se fram emot. Överdriven shopping - with no limits at all. Ska kolla rundor nu vad jag kan hitta för fint.. problemet är att just nu behöver jag inget men det gör inget, det kommer komma ett shoppingsug snart haha .
pusshej

Kommentarer
Postat av: Edina

Du får krya på dig Sabina. Jag kan inte ens tänka mig hur du har det just nu, det måste vara riktigt jobbigt och jag tycker så himla synd om dig! Men tänk vad bra det kommer vara sen, det kommer vara värt det! Hoppas att du mår lite bättre över presentkortet i alla fall ;) Och du ska få alla bilder från Sarajevo av mig snart! :) Shit detta blev ju värsta novellen, haha! Krya på dig i alla fall

2009-09-28 @ 19:02:38
URL: http://edinana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0