this week is so killing me

(förbered er på mycket gnäll)
Skolan början 9.00 och slutade 17.10 & jag var hemma 5 i sex. Har fan inte vaknat till än och jag borde egentligen plugga fett mycket men ska snart till maxi med Ema sen ska vi faktiskt kolla matchen bosnien - turkiet. Hur blir det då med plugget. Ångest. Får väl vakna tidigt imorgon och plugga för jag börjar 2 sen får jag plugga på SSU-mötet och under kvällen tills allt blir klart.
Hittills har vi haft läxa till varje dag, kankse 2 st till och med. Följande dagar ser ut såhär (alltså det är 2 dagar kvar)
Till imorgon: Rätt soft har typ 3 lektioner på eftermiddagen men ska ha skrivit en uppsats på bosniskan - till imorgon.
Till på fredag ska jag ha skrivit en artikel på engelska som jag inte ens har börjat med, har test på kinesiska glosor och ska ha skrivit halva min sociologiuppgift som jag förövrigt heller inte börjat på. GREAT. Får mer ångest just nu.
Men men, sen är det helg i alla fall & det ska bliiii sååååååå skönt.
trust me.

MEN FAAAAAAAN, det går inte att ladda upp bilder fucking fuck.
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0