stress!

Skolan idag var inte bara vanliga lektioner :D Utan vi hade friluftsdag som iförsig var jobbig men ändå kul. Vi promenerade på mölle till skillnad från tych & olympia som hade orientering - BORIING. Så vi hade iaf lite bättre. Kom hem vid 2 och har på en timme packat det mesta jag behöver, ska bara köpa några fler saker, sen är jag klar med det. Det börjar kännas som på våren när vi alltid hade en massa SSU-aktiviteter på helgerna, då skulle man packa & allt, ta med plugg också. Fast nu ska jag på någon sorts FN-konferens så det är inte helt samma. Hoppas på skitmycket folk & att det kommer bli kul. Men.. Vi kommer göra det kul! Nu ska jag duscha, äta & fortsätta med packningen. Senare har vi SSU-möte, där ska jag säga hejdå & sånt sen hem & duscha, packa det ALLRA sista, sova & imorgon åker vi SKITITDIGT på morgonen. KILL ME men men, 6 timmars tåg kan väl få lite sömn kanske..

smell ya later (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0