safe & warm

Idag kändes det i luften, hösten är här. På riktigt. Det var riktigt kallt, kyligt rättare sagt. Var bara ute en liten sväng skulle träffa Didi sen hem till värmen. Mår bara bättre & bättre för varje dag som går, känns riktigt bra! Nu börjar jag istället få ångest över skolan & sånt för lärarna är riktigt efter. Ställer mig frågan - när någon är sjukskriven från jobb, tar de uppgifter från jobbet & jobbar ändå? Svar: Nej.
Jag har inget emot att få uppgifter men i de ämnen jag redan har fått i förväg vill jag inte ha fler & fler efter varje lektion. Det är inte världens enklaste att plugga även om jag mår bra. Men men.. skitsamma
Nu fick vi gäster... fan skulle precis bli allvarlig i min blogg haha
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0