ont i magen..

Kunde nästan inte somna igår pga min mensvärk & imorse när jag vaknade hade jag fortfarande ont :( Jobbigt! Idag börjar jag 3 men eftersom jag måste fixa några saker ska jag gå med Ema nu snart för hon börjar 2. Ska byta mattegrupp & göra matteläxan i skolan haha och sen ha min enda lektion. Dock regnar det & det hatar jag fett mycket. Hoppas bara det slutar den stunden vi cyklar sen kan det regna så växer mina tomater i trädgården :D
Har satt på min älskade spellista och ska fixa mig nu, något som jag älskar att göra men eftersom man inte pallar vakna kl 6 så blir det lite av det annars. Och så ska jag hoppas på att det dåliga idag (mensvärk & regn) försvinner.

Annars ska det bli en bra dag för idag börjar våra saknade SSU-möten. Kärlek alltså <3 saknat alla och kan inte vänta tills det startar upp nu på riktigt. Så kul!

En del av oss alla

En av alla kampanjer vi haft, sprang runt på campus & övertalade folket att rösta.

Kampanj på stan (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0