men det löser sig!

Har återfunnit min kärlek till Timbuuuuk <3
Okej ska inte påstå att jag varit med sen han börja men ändå jäääävligt länge. Sen syster lyssna på honom & jag var en liten skit har jag alltid älskat honom. Han var ju på kongressen där vi inte var :( Men någon gång får jag väl chansen & se honom.
Iaf, lyssnar på timbuktu nu då och är skiiittrött. TGIF for real. Sov ca 2 timmar i natt.. Helt hemskt, skolan var som vanligt tråkig & jobbig och kall haha. Bästa var nog sista på dagen då vi fastnade i en hiss. Katastrof. Fan alla hade klaustrofobi och tydligen hade vaktmästaren stuckit hem. Men Johan & Toth hittade honom till slut efter typ 10 min panik i hissen fick vi gå hem. Fattar fan inte vad som flög in i våra huvuden att ta hissen (som vi ändå inte får åka) så typ stängdes dörren och den åkte typ 1 dm sen kunde vi inte öpna dörren. Skitkul haha.
Nu ska jag typ.. Sova. Mina ögon är heelt halvstängda. Förstår mig inte på hur jag pallar alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0