jag är rädd..

för min nya mattelärare. JAG FICK BYTA GRUPP! Men det var verkligen inte enkelt och nu ska jag plugga matte tills jag löst alla uppgifter! Kvittar om klockan blir 4! För jag är skiiiträdd för honom, han har fan ingen humor. Han bara: Du får byta grupp om du lovar att ge 100%..
Jag: (skulle skoja till det) Jag ger 150% om det krävs
Han. (fullt seriös) Men duuu, det är ju inte möjligt.
MEN OKEJ. take a chillpill haha.
Sen borde jag också äta men eftersom jag stack före maten var klar blev jag hungrig så efter SSU käka vi max & stack till tasty så jag har syndat och kan inte äta mammas mat. Eftersom jag sa att jag skulle bli förkyld så hoppade hon på mig & sa att jag MÅSTE äta soppan. HAHA pallar inte henne love you <3. Ska dra & diska iaf så blir hon nöjd  sen blir det jag & ekvationerna...
Help me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0