idag är en OK dag (:

Imorse kändes det verkligen som höst :( Fast egentligen gillar jag hösten. Ni vet den känslan när man vaknar & det är lite halvkyligt i rummet och det är sååå skönt och bara lata sig i sängen, ta det lugnt & så. Även om man har skola. Så kände jag mig idag FAST vi kom försent igen men dagen har inte varit katastrofal, har alltid kul med sären i min klass <3 Slutade halv fem, gick hem med Didi & väl hemma var jag hungrig som en ko, åt asgod mat. Me loves mammas mat, nu ska jag gå & fixa några saker, plugga lite & bara ta det luuugnt.
Imorgon börjar jag 3. Slutar 4. Skitonödigt haha men ska ändå dit, för det är matte & jag måååste verkligen bli vän med denna matteläraren. Fast egentligen är det konstigt, min förra mattelärare gillade mig men jag hatade honom nu saknar jag honom o sånt HAHAHA.. Helt cp egentligen. Men plus får jag inte missa något nu för om 3 veckor så ska jag opereras och sen ledig från skolan i 3 veckor så ja... Det kommer bli mycket att ta igen men men.
Nu ska jag dra mig till mina såkallade sysslor HAHA.

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0