hur ofta brukar jag vara uppe såhär tidigt?


Svar: Aldrig.
Men nu har jag vaknat typ 6 varje morgon för jag får så ont i ryggen när jag sover så det är inte lönt att ligga & få liggsår. Men eftersom jag inte kan göra mycket annat än att ligga/sitta för jag får ont i huvudet så har jag ändå ont i ryggen. Måste gå och fräscha upp mig för vi ska ha gäster - SKITJOBBIGT men man kan inte säga till dem kom inte jag mår dåligt för ingen bryr sig ändå. 3 dagar av 21 dagar har gått.. Varje dag är lika jobbig, det enda jag kan se fram emot är när svullnaden går ner och det är om typ... 10 dagar..


Såhär ser mitt ansikte ut just nu..
Skitfint faktiskt, borde satsa på modellkarriär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0