högsta volym & så mår man bra!

Älskar verkligen denna låten
Ivana Selakov & Darko Radovanovic - Ako je do mene

Kako mi nocas fale tvoje mane...
kad mi upadas u rijec, upadas u stan,
na sto mi bacis prasnjave sandale,
pa onaj smijeh, kao lijek ,sto iscupa dan....

To snijeg mirise kao da ce dugo...
gdje tope pahulje tvoja stopala...
ma, sve po starom, ne umijem ti drugo-
ja sam se sreci, valjda, manje dopala...


Ako je do mene sto mi se ne vracas,
sto mi se ne javljas
lahko cu, ako je do mene...
reci, pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu bolji kroj...
lahko cu,al nije do mene...
reci,pa da stavim novo srce manji broj,
novu kozu bolji kroj,
lahko cu,al nije do mene...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0