HAHAHAHA

Har två saker att flabba åt,
den första är denna bilden
http://www.grimmemennesker.dk/data/media/1/creepy-haircut.jpg

Sen är det fan åt min mamma som tror på 100 % att jag kommer få svininfluensan. Hon gav mig handsprit idag och kollade mig djupt in i ögonen och sa: DET ÄR SKITVIKTIGT ATT DU ANVÄNDER DETTA, SPEC DU..
HAHAHA kände mig verkligen utsatt. Sen ska jag också till vårdcentralen & lämna blod imorgon så MÅSTE min pappa följa med för att jag inte ska få svininfluensan HAHAHA precis som han kan skydda mig. Mamma snackar nu med sin kompis hon bara det är hemskt att hon måste gå till vårdcentralen men hon måste. HAHAHAHA det är så jävla kul.
Okej man ska inte skratta för mycket för helt plötsligt kan man få den men herregud hon snackar med mig om den VARENDA DAG. Hon bara du, speciellt du måste vara försiktig nu. Hon syftar på att jag ska opereras snart & palla bli sjuk & sånt men ändå haha. Ska sprita mina händer nu var 5:e minut så blir det bra!
ska dra & göra något ovettigt nu haha
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0