great depression

Okej, nu är jag tillbaka från Halmstad och operationen gick bra, var inte nervös eller något och just därför mår jag så jävla dåligt nu. Får värsta gråtattackerna en gång i timmen för ingenting, för ett fattigt sms eller för att någon ringer så storbölar jag. Nu ska Ema komma snart och det är skitsnällt av henne men hur kul är det & kolla på mig som bara bölar hela tiden. Och om jag ska cheer me up så blir jag bara mer ledsen än vad jag var. Skitstörigt. Och det gör att jag spänner mig och då får jag spänninghuvudvärk + mer ont i käkarna och allt blir ett jävla elände :(
Nu ska jag gå & droga ner mig sen får Ema skylla sig själv för hon har en psykiskt sjuk kompis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0