ett steg på vägen

Tycker bloggen varit tråkig hittills, har inte pallat ta bilder ens lägga in eller något sånt. Nu tömde jag kameran & ska lägga in några från den senaste veckan typ. Sen får jag skärpa mig (:

Påväg på FN-konferans & let me tell you; vår reaktion var denna
:O:O:O varför är vi ute på landet haha

Varför dom väljer att ta kameran ända ner till marken för att kolla bilderna är ett mysterium faktiskt.

Vi vänta typ 40 min på bussen hem... ute på landet i ett län där de inte förstod skånska haha,
livet är tufft ibland

Påväg hem, tror ingen var så glad som jag var. Fifaaan.

Här skulle Muki ragga på hon som jobbade i bistron på tåget.. lägg av med gay-posen i beg you..
Hysteriskt kul var detta, titta bara bilden.

Sen har vi dagen före jag åkte upp till Halmstad och min kära Liskaka skulle fixa mina naglar (:

Älskar dem (: men var tvungen att ta bort det för man får inte ha nagellack vid operation men jag hade iaf kul med dem i 2 dagar. Erkänn man blir glad av dem :D

Det var det, har fler men ska göra flera inlägg ist. Har fortfarande inte berättat om FN-helgen osv (:
Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0