det är FAKTISKT en vanlig dag


Denna ska Changi baka till mig - JAG BLIR GLAAAAAAAAAAAD :D

Även om många  påstår att det inte är en vanlig dag för det är MIN FÖDELSEDAG :D Men ändå en vanlig onsdag om man nu ska vara ärlig :P
Grattis till min bror som också fyller år idag! Det gör han faktiskt, när han fyllde fem fick han världens bästa present - MIG!
Idag har jag varit i skolan som vanligt, ätit som vanligt och haft kul som vanligt faktiskt. Men snart kommer halva släkten & då blir det ännu mer kul. I och med att jag ska på någon FN konferens i helgen kan jag inte fira min födelsedag på riktigt :( Men det gör ändå inget, det räcker med lite för mig faktiskt. Och anledningen till att jag inte är överdrivet glad idag är för att ju mer dagarna går desto närmare kommer min operation :( Om en vecka vid denna tiden kommer jag vara drogpåverkad och försöka förstå vad som hänt haha men men, den dagen den sorgen! Nu ska jag fixa mig
PUSSHEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0