dagens fråga

Varför dricker jag alltid upp min milkshake/smoothie/kaffe för snabbt? Med de första två får jag alltid ont i magen och med kaffet så bränner jag alltid tungan men lär mig aldrig. Somliga lär sig inte av sina misstag hahaha.
Nu måste jag verkligen plugga sen ska jag lägga fram kläder, duscha och lägga mig tidigt för imorgon ska vi fotas och då ska man ju se anständig ut så därför måste jag vakna tidigare på morgonen för att fixa håret. Men allt det är sen för plugget som kommer före är HEMSKT, skojar inte - denna veckan is like kill me.
Och idag såg jag en affisch som var bra/dålig. Budskapet var bra dock inte layouten & sånt. Det stod iaf något i stil med Stoppa utsugarnågot tror det var kulturen hahaha fan vad glömsk jag är, men skitsamma sen var det en hemsida typ som coca cola ni vet det vita på det röda & det var det som var dåligt men ändå ett bra budskap, fast man måste tänka till lite. Iom att det var antikap.se (antikapitalister) så syftade dom på regeringen som suger ut eller något sånt. Tror jag hahah.
iaf, ha de!
hittar ingen bild annars hade jag lagt upp, kankse fotar imorgon ist. Om dom lägger upp nya för vaktmästaren tog ner dem innan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0