allt & inget

Jepp det är vad dagens nyheter handlar om haha,
igår tog jag det lugnt, städade min garderob (som jag älskar att göra), sökte lite jobb, var ute en runda med didi, snackade skit och sånt. Och idag har jag kankse gjort lite mer nytta, ska alldeles strax städa lite sen plugga :( HATAR verkligen det, tycker det är så jävla jobbigt. Inte svårt, bara jobbigt bara för det är skittråkigt. Imorse planerade mami & babi sin resa till Australien, måttligt avundsjuk haha. Egentligen skulle jag med men det blev mycket strul med resan så när den äntligen var bokad så skulle de vara bort i en månad från den 6 december typ & då kan inte jag följa med pga skolan. Skitkul. Men men, så dom planerade sin resa och jag var avundsjuk haha.

Dock har jag & Saida (min syster) fått ett erbjudande där vi får välja var vi ska åka och dom betalar så det är ändå bra. Men saken är att vi måste hitta resemål & även när vi ska åka. Jag vill till New York, tror inte Saida hade haft något emot det men saken är - När?
Nästa sommar vill jag helst jobba & helst spendera 2 veckor (ensam) i Sarajevo
När jag fyller 18 (hösten 2010) ska vi till London
Den vintern måste vi betala in Costa Brava resan så ja...

Då återstår sommaren när jag tagit studenten haha
Men vi får se, pallar inte planera 50 år i förväg.
and that's all folks!
Här är jag & Saida i Kroatien men det var ändå familjeresa.
Men tänk ändå New York en vecka. FYFAN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0