wiiiiiiiiiie (:

Idag är jag glaaad, det hela började med igår då jag fick reda på att en fetekonsert ska hållas här i Helsingborg. En bosnisk legend - Halid Beslic med min favvolåt genom tiderna - Lijepa pa i pametna PLUS Sarajevo vilken skär rakt in i hjärtat. De andra legendera är Crvena Jabuka som jag verkligen inte kan beskriva, växt upp med den musiken och dom 2 tillsammans.... ASSÅ ORD FINNS INTE.
Har så många måsten nu före konserten haha, det mest maxade är att jag redan har tänkt ut outfit. Låt inte det förvåna er, sån är jag. Måste bara shoppa lite före haha men det mesta har jag hemma, eller ja, ska prova outfiten först men det kommer bli smashing i alla fall (:
Så nästa vecka blir det shopping absolut!
PUSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0