up and down

Vilken dag! Hoppas fan att detta är nog med utmattning så att jag kan sova underbart inatt. Ska strax diska, duscha och bädda ner mig med en bok och hoppas att jag nannar sött vid halv elva. Sitter här & lyssnar på underbar musik av Al Dino (en bosnisk artist) med texter som dödar, jag & Andjelka (moje srce) har fastställt en sak - Var Balkan eller dö haha nationalister eller vadå?
Idag har som sagt varit maxad, tog bussen till skolan med Didi & Bambi hade samhälle, sen spanska vilket gick bra (tur, satsar på ett mvg igen), sen hade vi lunch och en lång rast som vi spela kort på, fiiiifan så kul, sen kom min pappa & hämta mig för jag skulle på kontroll vilket gick okej men efter det sjönk min energi, trodde att jag skulle somna sittandes på riktigt. Blir alltid så trött efter tandläkaren, antagligen för att jag spänner mig så mycket. Hatar smärta i munnen & nu är jag helt rädd att han ska trycka eller något så att käken spräcks haha. Förresten så är det 3 veckor sen operationen och svullnaden är snart helt borta, bara stygnen som ska bort för dom gör ont efter mycket skratt/prat. Har fortfarande mycket att säga haha pallar inte mig själv.
Har också börjat planera en SSU kurs, uppe i Uppsala, fyyyfan så kul det kommer bli. Har pluggat liiite också får se om jag hinner sen men.. finns tid på lovet haha, måste catch up då..
ska dra nu, har inga bilder tyvärr & måste kuta till toan HAHAH
boring men det kommer i framtiden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0