stress - varför?

OOOOOH... Vaknar kl halv 2, okej har vänt på dygnet. My bad, men imorgon ska det bli ändring. Vaknar upp till flera sms gällande skolan. Gällande FLER uppgifter som de har gett mig. Jag vet inte hur jag ska hinna med dessa jag redan har och ska få ännu fler. Det stör mig så mycket att lärarna har liksom bestämt sig för att göra mitt liv surt och skiter totalt i att jag är sjukskriven. Det är riktigt störigt för när man tänker efter, dom som ska på semester och tar ledigt får inte ens hälften av de uppgifter som jag fick före jag opererades men sen jag som är sjukskriven ska ha 100000 miljoner uppgifter och det gör inget ? Helt efterblivet. Jag tror att jag hade klarat mig bättre med några få uppgifter i varje ämne & sedan ta igen det när jag mår bra än att få massor med uppgifter hela tiden för jag klarar inte att göra dem just nu. Det känns som man står där man bara HALLÅ - nyopererad.. kan ni ta det lite lugnt men alla bara skiter i och bara lägger mer & mer på mina axlar. Känner mig överdrivet stressad, har avklarat en av miljoner saker nu men med tanke på att jag vaknade så sent har jag inte hunnit med hälften av det jag skulle bara idag. Om en timme ska jag åka till Halmstad för undersökning och så som jag brukar må efter det rekomenderar jag ingen att plugga, bara bädda ner sig i sängen igen. Men imorgon. NIO.NOLL.NOLL måste jag vara uppe. PUNKT SLUT.
pusshej
längtar till den dagen när man har no worries, typ om en månad på fetaste konserten (:
det jag längtar till mest, ingen stress bara glädje & kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0