nocas zvijezde padace

Hello everybody, här sitter jag & är skittrött. Ska alldeles strax dra till min säng som man kan styra som en hästenssäng haha med fjärrkontroll & allt. Tror Ema blev mer glad över den än jag. Är glad över att jag gick till Natasas examensfest idag, blev jättelyckat & hade veeeerkligen saknat mina tjejer. Vem bryr sig om man är lite svullen har ju inte förändrats på personligheten så varför sitta inne & ruttna. Hade skitkul men tog det ändå rätt lugnt, ändå 10 dagar sen jag opererades kan inte vara värsta som innan än haha. Sitter här & pumpar crvena jabuka & jag tror jag är kär. I livet.. allt är så... bra :D
Inte mycket som saknas & man ska inte klaga faktiskt.
puss på allt (:
ooooooooooooooold picture, reeeal old. Före tandställning, operation & annat..
Men har liknande känsla nu som då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0