ni doceg mi nije

Tupac once said; That's just the way it is, things will never be the same
och han hade rätt.
Än en gång bevittnar jag en falskhet jag trodde var långt borta, en falskhet hos någon jag ALDRIG trodde skulle komma dit. Men nu har du. Väntar bara på att du också ska inse det och kanske börja jobba med dina problem. Dosta mi je bilo vise.
Förundras över vilket tålamod jag har haft, vilka ursäkter jag har droppat bara för att jag inte VILLE inse att du har förändrats. Jag har alltid varit för förändring, men inte en dålig förändring och speciellt inte när man inte märker det själv. Bara ett till litet skit från dig sen exploderar det. Be ready for that.
Tror du verkligen att ett bra förflutet makes up för framtida misstag? Hell no. Jag är ingen soptunna som du kan kasta ditt skit i även om jag gett uppfattningen av det, dock är det sorgligt att jag inte märkte det förrän nu - att du bara är en uttnyttjare men det är mer sorgligt att du har blivit den du är och inte ens märker det själv.

Kommentarer
Postat av: arnela

hahaha men oh, det finns ju andra dagar än den 7e? hahahahah typ söndag?????????

2009-11-01 @ 18:04:20
URL: http://neelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0