keeping it up

Okej, var inte värsta duktig med att vakna.. Fattar fan inte hur jag ska orka sen men men. Gick upp & åt, titta lite tv, tog på mig & har faktiskt pluggat! Lite sociologi & nu ska jag skriva lite på min bosniska bokrecension & efter det promenera till maxi. Känner mig sugen på keso & det är något jag kan äta. Happy :D Igår så tuggade jag min mat för första gången på två veckor. DET var skitkonstigt, sen fick jag ont i käken/käkarna så idag ska jag inte tugga så mycket. Har fortfarande ingen känsel i underläppen men det är inte konstigt, han sa att det kan ta upp till 2 (!) år tills jag får tillbaka känslen helt. Men jag bryr mig inte så mycket om det. Det mest viktiga för mig är att inte ha smärta haha och att tänderna inte fuckar ur & typ går tillbaka till hur det var (inte så stor chans men ändå). Har som vanligt satt i mina gummiband men om man sitter helt stilla och inte rör så mycket på munnen så får man inte så ont haha. Vilket betyder
- inte skratta
- inte prata
- inte dricka/äta
- inte gapa eller något
- egentligen inte svälja för det gör ont men vill helst inte kvävas av mitt saliv så jag får väl ha lite smärta.

Ska iaf ta ut dom kl 2, då ska Arnela komma & vara min personal teacher i matte för jag är så dålig plus efter som fan haha sen vid 4 ska dom in igen & så får jag se om jag pallar ha dom ända till 8.. Tror inte det haha.
Och jag är fortfarande trött.. aja, imorgon ska jag upp 9. Fråga mig inte hur det ska gå. Ska ha en heldag borta från hemmet. Först shopping with me, myself and i för alla andra är i skolan sen ska jag möta upp typ halva klassen som jag inte träffat, för en fika. Saknat dom sooom fan, love you girls <3
nu ska jag dra mig - pusshej (:
kort o gott - balkanligan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0