just feel the pain

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj mina tänder gör så ont. Eller ja, egentligen är det käken och det som gör mest ont är att jag utsätter mig för denna smärta. Var uppe i Halmstad för sista gången på 6 månader och han gav mig någon ny kombination med gummiband i käften för att dra ihop käkarna ännu mer & det gör sååå jävla ont. Idiot som jag är, har jag inne dom på nätterna som man ska men då kan man glömma sömnen, så halv 4 imorse tog jag ut dem för att kunna sova & satte i dem precis och det gör redan ont. Går inte att förklara hur jobbigt det är men jag måste ha de i för annars har jag ett snett bett ändå. Men det ger resultat så det är bra, men smärtan.... nästan så att man vill skita i allt.. Men nej, ska vara duktig med detta nu.
Ska ladda min mp3 med ny musik & ta en promenad - solen skiner & det blåser inte så mycket som innan. Ska bli skitskönt, har inte varit ute mer än 1 timme på 5 dagar typ. Katastrof. Sen tvättar jag för första gången i mitt liv idag, haha kommer bli en fin upplevelse och ska hinna med lite plugg också. Och försöka inte tänka på smärtan så mycket, får se hur det blir det med det ja..
pusshej
sånt här leende ska jag fan få efter detta skitet, punkt slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0