i got pictures

Yeeey idag var Edina här & hälsade på och hade med sig hennes underbara bilder från sommaren. Eftersom hon har en liiiiite bättre kamera än jag så är bilderna 100000 ggr bättre än mina plus så fotar hon så underbart - me loves! Men pallar inte lägga in dem nu har precis slavat med att lägga in dom på face, skitjobbigt. Ska lägga mig & läsa min bok nu sen hoppas jag på sömn. Upp imorgon INTE kl 12 som innan utan 9. Måste börja vänja mig snart måste man tillbaka till skolan också :O haha, och om det inte blir något plugg imorgon kan jag packa väskorna & flytta till bosnien, gifta mig med någon rik för min utbildning kan jag glömma. Det betyder att jag MÅSTE plugga imorgon. Och det riktigt mycket. Ni får en bild, ett litet smakprov från sommaren, från väääärldens mest underbara stad !! Kääärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0