fashion & dreams

Något stort modeinslag har jag väl inte haft här i bloggen med typ dagens outfits men jag lovar, har kläder på mig varje dag men är som alltid lat. För typ 5 dagar sen tog jag bilder på dagens outfit och det kommer in idag.. Bara det är bevis på hur lat jag är. Men men, bättre sent än aldrig (: Sen så har jag precis städat en del av garderoben och tänkte att det skulle vara kul att visa, varför vet jag inte, vill det bara. Och så har jag tagit av mig gummibanden, min mun grät av smärta, så jag ska göra smoothies sen efter jag fixat detta nu (:
Okej, dagens för 5 dagar sen haha



Sjal - Köpt i Bosnien
Jeans - Gina
Tröja - Min brors, men tror typ carlings eller något
Strumpor - Snodda av min syster (:
Svart skinnjacka och svarta tygskor till det

Seeen, bilder på min ena del av garderoben - den andra är jobbig att städa för då måste jag stå på en stol. Liten ja, men jag är mästare på organisation (: Plus finns det en del till som inte är så fin, bara inslängda saker haha. Och mina absoluta favoritskor har jag i rummet, de andra har jag lite runt om i huset, de flesta i den stora garderoben och de jag använder mest vid dörren. Har dock stora planer till nästa år, ska fan göra om i rummet. Kommer se ut ungefär såhär: Säng + garderob & förvaring. Inget mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0