fall makeover

Kom precis hem från väla med inte så många påsar! varför? Ingen tid & för mycket folk. Ska dra dit någon gång nästa vecka, typ på onsdag kl. 12.. Verkligen ingen där då. Köpte iaf handskar som behövdes + 2 nagellack och presenten då. Sen var jag påväg att köpa en stor tjockiströja på gina men sen tänkte jag om liiiite. Kanske köper den senare men är stolt över att jag inte köpte en just nu för det finns ingen plats i garderoben & jag är inte i behov av den.
Ska nu klippa naglarna :'( som har växt sig skitlånga men en har knäckts & jag funkar inte med 9 snygga naglar och en ful haha så ska klippa dem & måla svart nagellack, det hör till hösten på något sätt. Likadant som grova kängor, lager-på-lager, sköna halsdukar & rosiga kinder. Det är ändå lite höstigt om man tänker efter.. En dagens outfit kommer sen! Hade det ändå rätt ofta i förra bloggen sen tyckte jag min outfit idag var snygg så why not (:
pusshej
me loves!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0