efterlyses: RÖD SPETSBH

SHIIIT asså.. hur fan kan man ha ett köpcentrum & inte i en enda affär finns det en röd spets-bh.. HELT SJUKT. inte ens en UNDERKLÄDESAFFÄR hade det... Ska söka tills jag har den i min ägo. punkt slut. Köpte iaf lite annat fint i form av ringar & halsband och strumpbyxor. Det var det typ. Ska först hitta min spetsbh sen kan jag kolla på det andra. Är fett besviken.
Har i övrigt haft en uuuuuunderbar dag men är helt exhausted och har ont i käkarna så mycket jag pratat/skrattat. men och, hellre smärta av det än av gummibanden som jag fuskat som fan med.. Det innebär smärta hela helgen då jag bara tar ut dom när jag ska äta. Vilken smärta omg.. ajaaa... finns annat i livet som man kan fokusera på.
ska sova nu tänkte jag. pussheeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0