daaaamn..

Är fett trött... riiiktigt trött, som jag har djurat i skolan idag har jag aldrig djurat innan :/ Men är lite efter så man måste, fick iaf MVG på mitt historiaprov och det känns riktigt bra, första provet & allt, bara att fortsätta så. Har egentligen mycket att skriva om men hinner inte/orkar inte. Efter skolan fick jag skjuts hem (saved my life) lagade godaste maten på rekordfart (känner mig riiiktigt duktig) åt, och ska vila lite till nu, sen blir det plugg i typ 2 timmar. Spanska, bosniska, engelska.. men glömde kinesiska böckerna så det får jag ta imorgon.. Känns som jag går värsta språklinjen, men det är mest där just nu men jag klagar inte.. Gillar språk bara jag har tid så går det galant... men fan vad trött jag är haha.. vet att jag inte pallar att plugga men jag måste verkligen och sen har jag liiiite smärta i tänderna också för imorgon måste jag till min gamla tandläkare och jag har slarvat som fan med gummibanden så nu har jag satt ett par andra som inte ger så mycket smärta för asså, jag skiter i, pallar inte lida så mycket...
Känner att detta blev ett riiiktigt onödigt inlägg men men (:
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0