always & forever

Idag vaknade jag sent för jag hade så sköna drömmar (: Men efter klockan slagit halv tolv kände jag ångest så det vara bara att hoppa upp.  Har käkat frukost & nu kan jag äta mat med liiiite mer motstånd i, alltså inte helt mosat = jag happy haha
Sen ska vi ha gäster ikväll så jag & syster städar med värsta spelningslistan och det är där min rubrik kommer in.. Känner ni inte ibland att när ni än lyssnar på en spec. låt/artist/grupp så känns det alltid rätt? Så är det fan för mig med en balkangrupp. Egentligen har jag flera som jag riiktigt älskar men denna gruppen (Djogani) tar priset fan. Kan alltid, alltid lyssna på deras låtar - när man är ledsen, glad, arg VAD SOM HELST. Party, sova eller städa som nu, det finns alltid något som passar. Sen är deras konserter underbara, har varit på flera & det är alltid samma nivå. Om jag räknat rätt borde de släppa nytt album till våren/sommaren så någon konsert snart kommer väl (:
Nu ska jag fortsätta städandet sen väla för att slösa pengar (:

Jag & Lamija före förra konserten då vi hade tur för den var i Hbg (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0