proud


Hellu (:
Även om dagen inte startade underbart har den ändå blivit okej under dagen, eller.. Egentligen hände bara en bra sak allt annat har varit blää, men låt oss fokusera på det positiva :D Hade utvecklingssamtal och måste säga att jag verkligen inte trodde att det skulle gå så bra, hade bra på exakt allt, inget dåligt alls så man kan lätt säga att jag är stolt. Har ändå varit borta två veckor plus lite till men ändå lyckats med bra resultat. Sen fortsatte jag med att vara duktig gällande skolan för jag pluggade idag vilket är ett mirakel för jag tror inte att jag hatar något lika mycket som att plugga, eller jo okej det finns men plugg är sååå tråkigt men idag ( och även lite av lovet ) tog jag tag i saker! Jag lovar haha, fett stolt. Ska ta av mig sminket nu och faktiskt fortsätta när jag ändå är på G, känner att jag ska ta tag i exakt allting denna veckan sen kankse jag kan softa lite iaf kommande veckor.

Och har börjat med min planering igen vilket hjälper OERHÖRT mycket, klarar mig inte utan den.
Nu när jag är så duktig i skolan kanske jag borde bli bättre på att blogga men tiden.. den försvinner -  bara man blinkar en gång har 1 timme gått förbi :/ Men ska försöka, and we'll see. Just nu är skolan viktigast för jag har ett mål & även för att tvåan är fett jobbig så jaa, don't blame me.
Men ska dra mig och plugga till 10, tror det räcker. Ska försöka göra kinesiska, bosniska, lite av geografin och resten tar jag imorgon!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0