long time no see

Well hello - sjukt längesen jag skrev eller ja, det känns som det. Ville bara göra en quick update och share my thoughts i livet haha. Min kropp är helt död efter denna utmattande veckan och konserten igår. Konserten var FEEEETT UNDERBAR. Många tyckte den var skitdålig, överskattad hit & dit men jag tycker att vissa saker påverkar humöret:
1. Vilken inställning du har när du ska dit
2. UMGÄNGET!
3. Sin egen personlighet (okej man kan inte ändra den värsta men ändå) är man en tråkig person som klagar på minsta lilla, eller sån stel ska alltid se bra ut klart det blir tråkigt. Släpper man loss & skiter i alla andra så blir det awesome
4. OCH, om man ska på konsert borde man vara "påläst" på låtarna för att kunna hänga med & om man inte är det, INTE låta det stoppa en, såg flera stycken som dansade/sjöng isönder i en låt sen när nästa kom var dom som ett träd
BORING.

Jag hade iaf askul FAST jag var svullen i ansiktet -.- det har faktiskt gått mer än 6 veckor då ska svullnaden vara borta så jag tog det för givet. Men när jag kollade på bilderna idag såg jag hur svullen jag var OMG, fattar inte mig själv ibland. Nu när jag tänker efter, så är jag faktiskt rätt modig, har inte brytt mig så mycket om att jag ser ut som en vattenmelon i huvudet, bara kört mitt eget race. T.ex. 10 dagar efter operation SKITSVULLEN stack jag till Natasas examenfest, 3 veckor efter operation SKITSVULLEN går jag i skolan som om ingenting, 4 veckor efter, fortfarande svullen har jag värsta FN-rollspel framför skitmkt folk. Igår konserten och jag känner inte ett skit gällande svullnaden. Ja jag var svullen både i huvet och hade min fina mensmage HAHA men jag sket i det, och skiter fortfarande i det. Tycker bara det är slöseri med tid att fokusera på hur man ser ut och även hur andra ser ut - Det är inte allt en människa har att erbjuda!
Okej hoppade mycket mellan ämnena, iaf - ska plugga nu :/ längtar tills allt är avklarat DÅ ska jag fira.
pusshej!
(har tyvärr inga bilder, edina måste skicka!)

Kommentarer
Postat av: Edina

Adda min msn så kan jag skicka: [email protected] <-- mobba inte hahah :D

2009-11-08 @ 20:01:46
URL: http://edinana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0