konversation

Här ska jag försöka leka en typisk helsingborgskille som har för mycket luft.. sorgligt & patetiskt är bara några få ord för sånna killar. Get a grip.

Sabina

har fan huvudvärk av dig.. så inte ikväll älskling

22:56Hyra

:S

omg du sårar fan mig

vilken häxa du e jag svär

22:57Sabina

inte ikväll älskling, vi tar det imorgon

22:57Hyra

nej

jag ska strejka en vecka åtminstone

22:57Sabina

precis som jag inte kan få på annat håll.......

22:58Hyra

kanske om du skulle göra extreme makeover. annars inte en chans ;);)

22:59Sabina

vi får väl se.. du är inte den enda på min kontaktlista om man ska säga så, älskling jag har lurat dig grundligt.. om de e så du vill ha de så finns det inget mer du & jag.. finns bara jag.. du existerar inte längre

23:01Hyra

att du ens har tid att skriva en hel uppsats med mig som huvudämne förklarar bara din kärlek för mig :)>

23:01Sabina

tss.. du tror oxå jag skriver, har det redan klart bara kopierar & lägger in ;);)

u know i'm a real playaaaaa

23:03Hyra

att du ens debatterar och försöker övertyga mig om vilken stor player du egentligen är bevisar bara hur ynklig du är :):)

23:04Hyra

shorty baby, im feeling this is right. dont be lonley come with me tonight ;);)

23:04Sabina

behöver inte övertyga ngn du kmr märka det sooner or later om man ska säga så... många har fallit under mitt spel och fler ska det bli.. gumman du är bara en bricka i spelet om man ska säga så som dominobricker faller ni alla

hade jag inte varit en bra blattekille från hbg som leker ÖVERDRIVET mkt hahaha


Kommentarer
Postat av: hyyra.

HAHAHAHAH PALLAR EJ!!!! N

2009-12-16 @ 11:12:10
URL: http://hta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0