just an ordinary update

Trevligt att vakna halv 12, visste inte att jag var så trött men efter gårdagens trip till göteborg är det förståeligt varför jag sov så länge. Gårdagen innehöll för mycket rörelse i bilen vilket leder till illamående haha, för fettig kinamat vilket också leder till illamående, övermycket skratt vilket bara är kul och wrap that up till en övertrevlig dag (: sen behövde man inte gå till skolan vilket alltid är extraskönt men denna ångesten som jag känner idag över missat plugg är inte skön. Ska försöka få tag på några bilder från igår också (: stay tuned!
Ja som sagt vanknade jag halv 12 men har ännu inte ätit frukost... vet inte vad jag är sugen på :/ hatar att vara förkyld matlusten försvinner helt & hållet men något måste jag äta..
jaja.. hittar väl på något. sen ska jag fan ta en promenad känner hur mina ögonlock bara slocknar lite.. hur fan kan man vara så trött hela tiden :/ efterblivet.
smell you later (haha)
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0