i'm in love

Jag, som alltid har hatat Idol har detta året följt det slaviskt och tidigt fick jag en favorit - Rabih Jaber. Och nej, inte för han är undeeeerbart söt utan för att sjunger riktigt bra. Alla har fattat att Sverige är ett rockland men det börjar bli fett tråkigt, in med mer r'n'b!! Och därför gillar jag Rabih och tycker att det är efterblivet att han åkte ut och även att Eddie åkte ut i förrigår, nu är det bara tråkiga människor kvar. Hoppas fan att han lyckas, börjar bli tråkigt att kolla på samma youtube-klipp med honom hela tiden, haha klarar mig inte en dag utan att lyssna, real love jag lovar :D


Kommentarer
Postat av: yasmine

Håller med dig kvinna ! Rabih och Eddie, sååå bra! <3<3

2009-11-16 @ 14:47:59
URL: http://yasminaren.blogg.se/
Postat av: db

amen afan, vi åker imorgon? han var bäst, INGET FUCKING SNACK OM SAKEN!!!:(

2009-11-17 @ 19:57:36
URL: http://dblicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0