AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ

min kropp :( den lider som fan, har ont EXAKT ÖVERALLT. my god. blev liite för mycket dans igår och för mycket arbete idag :/ ska ta en riktigt varm & skön dusch & sen sova, måste recover ska jobba imorgon igen. Jag som sökt efter arbete nu i 1000 år har äntligen hittat ett men ... det är riktigt jobbigt.. men bra betalt & jag behöver bara vänja mig (och inte festa dagen före jag ska jobba) så tror jag att det kommer gå bra.
Sitter förövrigt & kollar nyårsklänningar, har en men Ema tycker den ser ut som en pyjamas :/ men har hittat redigt fina på HM ska in & kolla på dem när studiebidraget kommer. Förövrigt så har mina skor från Nelly kommit! UNDERBARA är dom, men dom är blåa så därför måste jag också hitta en ny nyråsklänning för den jag har nu är rosa så dom 2 går inte ihop ju haha.

Tittade precis på min morbros facebook & hans bilder på min morfar & lilla kusin, oooooooh vad jag saknar dem. Sitter här & smågråter, älskar dem verkligen mer än allt annat! en gamling & en bebis (A). Nu med jobbet kan det finnas en chans att jag åker ner själv till dem, det ska vara mitt motto när jag inte pallar jobba.

ljubim te pametno moje <3

jag blir vääärsta bländad av solen medans morfar har
snott mina glasögon haha pallar inte.. erkänn vi är söta (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0