panikångest, why?

Här sitter jag nyvaken med träningsvärk i hela kroppen och en fet jävla nackspärr... HATAR DET.. utöver det har jag en riiktig ångest över livet vilket vi inte behöver dra upp här, får dra ut på en terapirunda med Arnela sen.. Men annars är allt bra även om det är svårt att tro haha. Det är lov och jag är fortfarande övertrött, om lovet inte hade kommit hade jag med stor säkerhet gått in i väggen :/ samtidigt har jag inte gjort klart som jag skulle till denna terminen.. oooooooooooooooooooooooooooh.. skitjobbigt

iaf.. planerar min lilla julmiddag för fullt :D gonna be great! och funderar på om jag ska punga ut 400 kr för Kents konsert i Malmö.. asså är riktigt sugen men samtidigt osäker.. den är i mars så jag vet inte om jag hinner spara tills dess, får se hur det blir med jobbet och sånt.
Detta var iaf en minimal sammanfattning av allt som hänt från den sista gången jag uppdaterade, nu med lovet kanske jag hinner uppdatera mer who knows.. Ska dra o käka frukost nu om jag pallar resa mig
pusshej
har fortfarande inga bilder och ingen kamera för den är i Australien :/

Kommentarer
Postat av: Edina

Sen när du flyttar hit i en vecka kan vi ta massor av bilder med min systemkamera haha, så då har du massvis av bilder :D Och det finns fler biljetter till kent såg jag när jag tittade nu! så du har tid att bestämma dig :) Och vi skulle få skjuts av mina föräldrar så vi sparar hundra spänn på tågbiljetter ;)

2009-12-23 @ 13:08:18
URL: http://edinana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0