pictures

Från den skönaste semestern som jag saknar som faaaaan.. Har inte ens tagit bort min resväska från rummet & lyssnar på musik som påminner mig om denna sommaren. Want it so baaaad, fyfan så kul det var.

Jag & Edina i Sarajevo med någon typ..

BEBIIIS.. moja dusa <3

Deda (notera mina glasögon!), Emir & jag

Mami & jag
Sarajevo <3


Vrbas, Banja Luka. My god, älska staden!

On the way - Kroatien för en veckas softilation på ön Krk

Mami & jag igen

loves it!

paradise! detta är på ön Rab

återkommande objekt haha

Golden Beach, riktigt fet var den.
Finns inget annat sätt att komma till den än genom båt pga av den massiva klippan.

Efter vi hade hoppat i, så jävla skönt vatten, går inte ens att beskriva

Utsikten från vårt hotell i Prag, 10:e våningen & jag är höjdrädd.....
gardinerna var fördragna hela tiden haha

Prag

Sista dagen i Prag & vi var helt utmattade.

Under en månad besökte vi 6 länder i Europa - med bil. Fett jobbigt
Besökte släkt, vänner, olika städer & massor med sånt. Tyvärr har jag inte många bilder från Sarajevo där vi var mest, pallade inte bära på kameran direkt så jaa, men minnena finns iaf!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0