mig själv som vän

Vet ni vad, om jag hade haft mig själv som vän hade jag blivit glad hahaha. Kan man ens säga så :O Nej men tänker på idag, känner ett fett sug för att gå & handla riktigt smaskiga saker och sen bara laga allt och kalla på 1000 människor. Men.. alla är upptagna.. och ofta man ska laga skitmycket mat till sig själv.. Men jag tror att jag får stilla mitt sug lite, ska baka & sånt sen frysa in. (OMG låter som en gumma) och sen får jag laga något enkelt till mig själv för jag har problem, jag vet. Vilken normal människa får sug efter att laga mat? Helt sinnes ju.. Men jag är sugen så jag ska göra det jag vill haha. punkt slut
nu ska jag planera recept :D
Kankse borde jag tagit en annan linje än samhälle, typ Restaurang eller något :/ haha
Dålig kvalite på bilden men här e jag & Arnela för lääänge sen, jag vid min ultimata älskningsplats - spisen... känner mig mobbad nu. Funderar på att inte publicera haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0