:@

Jag riiktigt hatar när man somnar på dagen, men jag var överdrivet trött så detta var oundvikligt. Därför vaknar jag heeelt svettig (sov med 5 lager kläder på), fett hungrig & arg - vill sova mer. Går upp helt yr med smärta i hela livet och sätter mig vid datan istället för att röra mig mot köket, blir ännu mer hungrig och jag är farlig när jag är hungrig, det är hemskt haha. Men nu har jag iaf fått i mig något, känner hur ögonlocken stängs igen men ska dra & göra något vettigt.
Ska pamper myself med fotmassage, ansiktsmask & sånna tjejsaker, måste förfan liva upp mig lite för att städa rummet & plugga 1 timme. Sen sova igen (: LÄNGTAR haha

Detta kankse var lite tråkigt men låt mig liva upp er;
http://www.youtube.com/watch?v=0LT6Ui5-VGk
Titta & skratta..
HAHAH så jävla rolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0